نکات مهم در طراحی پوستر فیلم

طراحی پوستر, پوسترهای فیلمطراحی پوستر, پوسترهای فیلم ویدیوهای عالی همچنین فرصت‌های تجاری عالی هستند. فیلم‌هایی مانند آواتار و سریال شوالیه تاریکی نمونه‌های خارجی هستند و سریال خروج و سریال جدایی نادر سیمین از نمونه‌های داخلی این گونه فیلم‌ها هستند. امروزه ساخت یک میلیارد دلار در فیلم‌ها غیرعادی نیست. در ایران بیشتر فیلم های بازیگران بزرگی چون مهرجویی، کیمیایی، کیارستمی و… بیش از صد میلیون تومان می فروشند. اما آیا تا به حال به این فکر کرده ایم که چگونه این فیلم ها این همه فروش دارند؟ چگونه بینندگان را تشویق می کنید فیلمی را که هنوز ندیده اند تماشا کنند؟ پاسخ این سوالات را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: تبلیغات. اگر فیلم تبلیغ نمی شود، اصلاً می توانید آن را ببینید. حالا این فیلم را اسکورسیزی یا غذای خیابانی اش ساخته است! یکی از موثرترین راه ها برای بازاریابی فیلم، پوستر است. در این موقعیت یاد می گیرید که چگونه توجه را جلب کنید، علاقه ایجاد کنید و مردم را به سینما بیاورید 1) جلب توجه 1.1) جلب نگاه عابران ساده ترین تکنیک هر طراحی خوب است.الف از توجه به معنای جلب توجه و علاقه به معنای علاقه و علاقه، د که از عشق و الف از عمل به معنای کنش و واکنش است.این استراتژی اساس هزاران کمپین تبلیغاتی بوده است. مهمترین مرحله این فرمول مرحله اول یعنی جلب توجه رهگذران و تشویق آنها به نگاه کردن است. استفاده از تصاویر پررنگ و روشن برای جلب توجه رهگذران ضروری نیست. با این حال، این یکی از بهترین راه ها برای جلب توجه است و جای تعجب نیست که چرا هالیوود به این نوع فیلم ها روی می آورد! طراحان می توانند با استفاده از تصاویر بازیگران فیلم و یا نمایش بخشی از فضای فیلم (کمدی، عاشقانه، اکشن، ترسناک و …) در پوستر، داستان فیلم را برای بینندگان قابل درک کنند. برخی از پوسترهای کلاسیک از نظر طراحی منحصر به فرد زیبا یا نمادین نیستند. اما استعداد زیادی در جلب توجه مردم دارند. استفاده از انیمیشن ها و پس زمینه های روشن، تصاویر سر و گردن فیلمسازان و نور از جمله راهکارهایی است که عابران را برای دقایقی به بیلبورد نگاه کرده و موضوع (جنبه اخلاقی و دراماتیک فیلم) را آشکار می کند. . آنها از تصاویر بدون ارجاع به اطلاعات استفاده می کنند.حالا این تصویر می تواند نمای نزدیک از یک بازیگر ترسیده یا چکمه های جنگجوی فیلم (منظورم استفاده از تصویر یک شی از فیلم است که موضوع فیلم را نشان می دهد) یا یک گرافیک ساده (مثلاً کوچکترین) باشد. پوستر – این یکی (به پست مراجعه کنید) این روش می تواند به یکباره تأثیر، توجه و علاقه ایجاد کندسبک جنیفر نمونه ای کلاسیک از پوسترهای نمادین است. پوستری با تقلید عجیب (!) از پوستر TrueBlood. در این پوستر از جذابیت جنسی، فضا و کنتراست برای جلب توجه رهگذران استفاده شده است. این پوستر همچنین به شما ایده ای از محتوای فیلم می دهد. این باعث شد که فیلم به طور گسترده ای به بینندگان و طرفداران ژانر وحشت فروخته شود. همه اینها با تصاویر انجام می شود 2) ایجاد فرصت 2.1) ایجاد انگیزه برای تماشای فیلم می توانید با فیلمی روبرو شوید که در آن استفاده از نمادگرایی و تصاویر انتزاعی با فیلم سازگار نیست. به عنوان مثال، اگر فیلم شما یک درام یا هیجان انگیز جدی است که نمی توانید آن را با یک لوگو توضیح دهید، استفاده از تصویری که به بیننده ایده ای درباره داستان فیلم بدهد بهترین ایده ای است که می توانید داشته باشید. پوسترها از تصاویری استفاده می کنند که بیننده را در مرکز یکی از صحنه های فیلم قرار می دهد و تنش و انگیزه تماشای فیلم را در بیننده ایجاد می کند.تصاویری که یکی از شخصیت های اصلی فیلم در حال حل مشکل بزرگ استیکمن است به پوستر نگاه می کند و احساس می کند که باید فیلم را تماشا کنید تا متوجه شوید چه اتفاقی افتاده است، پوستر اول فیلم Innuendo از این روش استفاده می کند.بعد از دیدن تصویر بالا، بیننده چیز زیادی از فیلم را متوجه نمی شود. تازه می فهمی که فیلم جنبه عاطفی یا حتی روانی دارد. شاید گرمایش زمین یا یک پدیده طبیعی دیگر باشد. در واقع گرافیست به عمد بیننده را گیج و کنجکاو می کند. زیرا تنها راه رهایی از این کنجکاوی حضور در مقابل گیشه سینماست. این نوع طراحی بهترین روش برای طراحی پوستر فیلم های تاریخی و روانی است. یافتن چنین دانشی دشوار است، اما می توان به راحتی با تمرین به دست آورد. شما می توانید هر پوستر فیلمی را که می خواهید طراحی کنید. برخی از دانش آموزان فقط زمانی انگیزه می گیرند که پول در میان باشد! ابتدا تمرین کنید، سپس راهنمایی بگیرید، کار خوب انجام دهید و در نهایت منتظر پول باشید. در عین حال این تمرینات مجموعه ای از طرح های زیبا و خلاقانه را برای شما ایجاد می کند. به یاد داشته باشید که استفاده از نمادها و رنگ های ساده از فیلم می تواند معجزه کند.تنها نام کیارستمی کافی است تا هوادارانش را به فکر فیلم جدیدش بیاندازد! اما شنوایی عادی برای من چطور؟ من اصلاً کیارستمی را نمی شناسم یا سبک کیارستمی را دوست ندارم، چگونه باید خودم را متقاعد کنم که فیلم را ببینم؟ اینجاست که طراحان گرافیک باید طرفداران و غیر طرفداران داشته باشندهمیشه باید به یاد داشته باشید که شاید هیچ کس جیمز کامرون را نشناسد، پس سعی کنید چیزی را روی پوستر فیلم خود قرار دهید که دیگران را جذب فیلم کند. اینجاست که اگر بتوانید آنها (غیر طرفداران) را وارد فیلم کنید، این کار را انجام داده اید. اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ پوستر Inglourious Basterds را در بالا ببینید. این فیلم توسط یکی از مشهورترین بازیگران جهان و در تصویر هفتم ساخته شده است اما این پوستر چیزی از کارگردان بزرگ نمی گوید. چون طرفداران تارانتینو به خوبی می دانند که این فیلم ساخته شده است. برای او. از طرفی طرفداران جدید علاقه ای به داستان این کارگردان ندارند پس چرا این پوستر تارانتینو را توضیح می دهد؟ طرفداران قدیمی که می دانند این محصول تارانتینو است، فیلم را تماشا خواهند کرد، بنابراین ما باید روی طرفداران و بینندگان جدیدی تمرکز کنیم که هرگز نام تارانتینو را نشنیده اند. به طور کلی، مردم عادی بیشتر با بازیگران ارتباط دارند تا تهیه کننده و کارگردان.بنابراین عکس گرفتن از یکی از بازیگران اصلی فیلم یا نوشتن نام او با حروف بزرگ جلوه تبلیغاتی بیشتری دارد.البته به خاطر داشته باشید که قرار دادن عکس بازیگران روی پوستر فیلم یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد حس است. اما این روش تقریباً استراتژی تبلیغاتی تمام پوسترهای فیلم ایرانی است. این موضوع تا جایی پیش رفته که در سایت عفراوی مطلبی در مورد این پوسترها نوشته شده و نویسنده آنها را به عنوان پوستر اصلی قرار داده است! زیرا پوسترهای فیلم ایرانی تنها عکس بازیگران از نگاه نویسنده بود. 2.3) سبک: ظاهری که مناسب فیلم باشد چه در حال فروش یک فیلم هنری باشید یا یک فیلم پرفروش، سبک مهم است. برخی از به یاد ماندنی ترین پوسترهای فیلم از سبک های گرافیکی جسورانه استفاده کرده اند. چیزی که این پوسترها را از رقابت هنری جدا می کند، تصویر آنها (حس کنایه است. منظورم پوستری است که فقط هنرمندان آن را درک می کنند نه مردم عادی) و عدم تطابق سبک پوستر با خود فیلم. پوستر Watchmen بالا نمونه کلاسیک استفاده موفق از این تکنیک است. طرحی که با استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ های سرد در پس زمینه و ایجاد سبکی کمیک نظر دوستداران کتاب را به خود جلب می کند.همچنین، این پوستر دقیق است زیرا از همان توضیحات فیلم استفاده می کند (یعنی برای نشان دادن ایده های فیلم، نه مثلاً شرح کتاب).این سازگاری به قدری زیاد است که می توان از این پوستر حتی برای کاور دی وی دی و سایر مطالب تبلیغاتی استفاده کرد. 3) نکات مهم 3.1) تمایل همیشگی به سایر اشکال تبلیغات در نهایت پس از اکران فیلم با شکست بزرگی مواجه خواهد شد. مشکل تغییر سایز فیلم کاور دی وی دی پوستر. بسیاری از فیلم های تولید شده از طرح های متفاوتی برای جلد دی وی دی خود نسبت به پوسترهای تبلیغاتی خود استفاده می کنند. با این حال، در بین فیلم‌های گران‌قیمت و پرهزینه، پوستر همچنان به‌عنوان جلد دی‌وی‌دی استفاده می‌شود، یعنی معروف‌ترین پوستر، عنوان و تصاویر باید مانند روی یک دی‌وی‌دی کوچک مانند یک پوستر بزرگ، پوستر پارک، ظاهر شوند. ژوراسیک با این مکان ملاقات می کند و در برش های بزرگ و کوچک به خوبی دیده می شود. پوستر شما برای مدت طولانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت، بنابراین باید واضح و بزرگ باشد. علاوه بر این، حتی پوشش نیز توانایی انجام فرآیند جلب توجه و ایجاد علاقه را دارد. 3.2) دانش اگر یک فیلم سریالی است این را نشان می دهد، اینها سریال هایی هستند که همیشه در صدر بوده اند.باکس آفیس من یک دلیل خوب برای این دارماز پرفروش ترین فیلم های این مجموعه هستند. مثل سریال هری پاتر. از فیلم‌هایی که هم از نظر تجاری و هم در جشنواره‌ها عملکرد خوبی داشتند تا فیلم‌های کاملاً تجاری، تعداد کمی می‌توانند فروش خوبی را به اندازه فیلم‌های این مجموعه تضمین کنند. به همین دلیل پوسترهای سریال همیشه شماره گذاری می شوند. اول از همه این سریال مهم است. . اغلب با عنوان بزرگ روی بوم و تصویری سریع روی پوستر، نمونه ای عالی از پوسترهای مجموعه پدرخوانده است. هر سه از سبک طراحی و بحران و موفقیت تجاری فیلم های قبلی برای جلب و جلب توجه بینندگان استفاده کرده اند.

مطلب پیشنهادی

چگونه تصاویر پس زمینه مختلف در واتس اپ تنظیم کنم؟

این تصویر و رنگ پس‌زمینه چت واتس‌اپ است. نحوه تغییر تصویر پس زمینه صفحه چت …