جنگل چاقوها (جنگل سینجی) از عجایب جهان

جنگل سینجی,جنگل چاقو در ماداگاسکار,جنگل سینجی در ماداگاسکار

جنگل سینجی در ماداگاسکار

ورود به این جنگل سنگی تنها به افراد خبره توصیه می‌شود چون گم شدن در میان این پدیده طبیعی و حیات وحشی که در آن می باشد، هزینه‌ی گزافی در پی خواهد داشت.

جنگل سینجی در ماداگاسکار
جنگلها از نظر گردشگری کم تر  بعنوان 1 جذب مورد توجه قرار میگیرند و معمولاً 1 رودخانه، آبشار، تاثیر تاریخی و… در بین جنگل می باشد که سبب ميشود جمعیت زيادي داخل جنگل شوند. بهرحال جنگل ها براي برخی افراد، مظهر زيبايي هستند و براي بعضی برخلاف مکانی وحشتناک.

بعضی از جنگل ها منحصر به شخص هستند و در لیست عجایب طبیعت قرار می گیرند، یکی از این جنگل ها جنگل سینجی در ماداگاسکار می باشد که در این مطلب با آن اشنا خواهید شد.

جنگل سینجی در ماداگاسکار که به جنگل چاقوها (Forset Of Knives) هم مشهور شده می باشد، یکی از منحصر به فردترین مظاهر طبيعي دنیا می باشد که بدون مداخله بشر و از زمانه ژئوپارک و دایناسورها ایجاد شده می باشد . این جنگل زیبا که شکل خاصی هم دارد، بعنوان چهارمین جزیره ی بزرگ جهان هم شناخته ميشود .

جنگل سینجی,جنگل سینجی در ماداگاسکار,جنگل چاقو در ماداگاسکار

عکس ها های جنگل سینجی

سینجی یعنی« جایی که کسی نمی تواند پابرهنه راه برود.» و به خوبی این جنگل سنگی را توصیف ميکند . جنگل سینجی پر از تخته‌سنگ های عمودی و نوک تیز آهکی می باشد که در طول سالها بر تاثیر فرسایش طبيعي ایجاد شده و بصورت پراکنده درختانی روی آنها رشد نموده اند.

اما ناگفته نماند که جزیره ی ماداگاسکار  خود بعنوان یکی از مشهور ترین و بزرگترین جزایر دنیا شناخته ميشود که پر می باشد از زيبايي ها و شگفتی ها طبيعي. جنگل سینجی در ماداگاسکار که به آن پارک هم ميگويند از همین زيبايي های حیرت انگیز این جزیره می باشد. بهرحال ، طبیعت حافظت شده ی جنگل سینجی در ماداگاسکار( Tsingy) از نظر جغرافیایی در نزدیکی ساحل غربی ماداگاسکار قرار گرفته می باشد.

جنگل سینجی,جنگل سینجی در ماداگاسکار,جنگل چاقو در ماداگاسکار

تصاویر جنگل سینجی در ماداگاسکار

بیشتر بخوانید:  دروازه ارگ سمنان، از جاذبه های تاریخی سمنان

جنگل سینجی به مساحت ۶۶۶ کیلومتر مربع در سال ۱۹۹۰ بخاطر شرایط جغرافیایی خاص و بی همتایش ، جنگل های محافظت شده حرا، پرنده های وحشی و میمون لیمور، بعنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده می باشد.

ماداگاسکار
ماداگاسکار با نام قانونی جمهوری ماداگاسکار کشوری جزیره ای بنا شده در اقیانوس هند، در کنار سواحل جنوب شرقی آفریقا می باشد. پایتخت آن شهر آنتاناناریوو می باشد. ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ دنیا می باشد. جمعیت ماداگاسکار ۲۲ ميليون نفر و زبان های قانونی این کشور مالاگاسی و فرانسوی می باشد.

جنگل سینجی,تصاویر جنگل سینجی,جنگل چاقو در ماداگاسکار

عکس ها های جنگل سینجی

ماداگاسکار ۸۸ ميليون سال گذشته از هند سوا شد و بعد از آن هیچگاه به خشکی های ديگر جهان در اتصال نبوده می باشد. این جدایی طولانی مدت سبب شده تا اکثر گیاهان و جانورانش بی همتا باشند و در جای دیگری از جهان پیدا نشوند. در حدود ۹۰ درصد از تمامی گونه های گیاهی و جانوری ماداگاسکار بوم زاد این جزیره هستند معروفترین آنها لمورها هستند.

منبع: خوی وب و بیتوته

مطلب پیشنهادی

معرفی کاخ بیلربیی

کاخ بیلربیی به عنوان مکان اقامتگاه برای سران دولتی در ترکیه بنا شد قصر بیلربیی …